Minirotavátor FG 201
Minirotavátor FG 201
22.990 Kč 21.990 Kč
Tento lehký minirotavátor poháněný revolučním 4-taktním motorem Honda je nejmenším v celé šíři nabídky. Jedná se v podstatě o malou „okopávačku“ menších květinových předzahrádek či menších zeleninových záhonků. Hlavní předností je víceúčelové využití i na údržbu trávníků.
-
Minirotavátor Honda FG201: typický představitel lehkého stroje pro komplexní zahradnické práce na celé zahradě. Výkonný mini 4-takt Honda poskytuje dostatek výkonu pro různé pracovní nástroje.
minirotavátory – „čeládka pracovitá“
Dokonce i malé záhonky vyžadují důkladné obdělávání. Tento superlehký rotavátor poháněný revolučním 4-taktním motorem Honda je nejmenším v celé šíři nabídky. Jedná se v podstatě o malou „okopávačku“ menších květinových předzahrádek či menších zeleninových záhonků. Díky svým kompaktním rozměrům a velmi nízké váze je velmi obratný a manipualce s ním je mimořádně snadná a lehká. Jednoduché složení ovládací rukojeti spolu s transportním madlem umožňuje pohodlné a na místo nenáročné uložení stroje v garáži nebo zahradním domku. Díky své nízké hmotnosti je rotavátor schopen kypřit pravidelně obdělávanou půdu. Tím ovšem využití minirotavátoru Honda FG201 nekončí. Do zadního závěsu, určeného pro instalaci transportních koleček lze namontovat i malou hrobkovací radličku. Pouhým odjištěním pojistného čepu na hřídeli lehce vyměníte rotavační hvězdice za např. trávníkový separátor, který efektivně vyčeše z Vašeho trávníku mech a stařinu. Trávník se tak nadechne a ožije. Stejným způsobem se dají nasadit i vertikutační talíře na provzdušňování trávníku nebo zařezávač pro tvarování okrajů trávníku. FG201 je malý, lehký a pracovitý.
Technické parametry
Jmenovitý výkon motoru (kW/min-1) 1,3 / 4800 Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy – dB(A) 79 Startování Reverzní Vibrace (m/sec2) 5 Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) 1185 x 455 x 980 Max.šíře záběru (mm) 300 Max.hloubka kypření (mm) 230 Sklopná rukojeť Ano Počet rychlostí vpřed 1 Sekundární převod Šnekový převod Otáčky rotavátoru vpřed (ot.min-1) 197 Hrobkovací radlice Volitelně Trávníkový separátor Volitelně Kola Transportní podvozek zadní Typ kypřícího ústrojí Nápravový jednosměrný rotor Způsob přenosu síly Automatická odstředivá spojka Garantovaná hladina hluku – dB(A) 93 Suchá hmotnost (kg) 17 Objem palivové nádrže (litrů) 0,35 Zdvihový objem (cm3) 49 Objem olejové náplně (litrů) 0,3 Model motoru GXV 50 Typ motoru 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV Výkonová kategorie (HP) 2
Technologie
Záruka 5 let
Kupujícímu je poskytována prodloužená záruka až na dobu 5 let. Prodloužení záruční lhůty nad rámec zákonné je podmíněno technickou prohlídkou stroje po uplynutí každých 12 měsíců od data prodeje a potvrzení v Servisní knížce autorizovaným servisem HONDA. K zachování běhu pětileté záruky je i po uplynutí základní záruční doby nutné předávat stroj k pravidelným ročním kontrolám do autorizovaného servisu HONDA. Provedení kontroly bude potvrzeno zákazníkovi v Servisní knížce. Tím je splněna podmínka pravidelné roční kontroly a tím je umožněno prodloužení záruky o další rok, a to až do celkové doby trvání 5 let ode dne převzetí stroje zákazníkem. Prodloužená záruka je podmíněna používáním výhradně originálních náhradních dílů, spotřebního materiálu a provozních kapalin HONDA. Tyto roční prohlídky jsou hrazeny zákazníkem dle platného ceníku prací autorizovaného servisu HONDA, který prohlídku provádí.
4-taktní motor HONDA
O pohon křovinořezů a i ostatních lehkých, ručně nesených strojů Honda se stará miniaturní 4-taktní motor Honda zdvihového objemu 25, resp. 35 ccm. A proč dát přednost 4-taktu před dvoutaktním motorem? Lehký start. S hodnotou 7,2 kg nutnou pro zatažení startovací šňůry pro nastartování motoru je start bezkonkurenčně nejlehčí ve srovnání s jinými motory srovnatelných velikostí. Nízká hlučnost. Díky nízko posazenému vlnovému spektru hluku je pro uživatele zvuk 4-taktní Hondy příjemnější a snesitelnější již od samotného nastartování.
Snížené provozní náklady a snadná údržba. Jak je všeobecně známo, pro 4-taktní motory není nutné připravovat směs benzínu s olejem. Jako palivo stačí pouze čistý, automobilový benzín. Ve skutečnosti je tak spotřeba oleje mnohonásobně nižší než u jiných motorů a s tím i nižší náklady na provoz. Nízká spotřeba paliva a delší akční provozní doba. Nízký zápach, emise a kouřivost. Díky spalování čistého automobilového benzínu bez příměsi oleje jsou kouřivost a emise až o 80% nižší než u dvoutaktních motorů v dané třídě.